PARTYINFO
MOVE FESTIVAL
Datum konání: |
11.10.2006 - středa |
Místo konání: |
Praha - Roxy |
Live: |
Coldcut |
Popis: |
start 19:00, vstup 599/690 czk |
Obvykle bývá pořizování záznamů na koncertech přísně zakázáno, Coldcut však nabádají své příznivce k přesně opačnému konání. Jak je uvedeno na jejich webových stránkách, ti, kteří natočí cokoliv týkající se jejich koncertu na kamery ve svých mobilních telefonech a zašlou svůj záznam na mycctv@coldcut.net mohou vyhrát každý týden zajímavé ceny. A nejen to. Coldcut po skončení svého letošního turné všechny zaslané záznamy projdou, vyberou ty nejzajímavější a z nich sestříhají unikátní dokument o jejich Sound Mirrors tour!
V souvislosti se zítřejším koncertem jsme také několika lidem z hudební branže položili několik otázek:
1) Co pro vás znamenají Coldcut?
2) Jak byste stručně představili Coldcut lidem, kteří o nich nic nevědí?
3) Chystáte se ve středu do Roxy?
A tady jsou odpovědi některých z nich:
Ondřej Turek aka Maks - Partypeople.cz
1) Coldcut je pro mě synonymem nekompromisního hudebního mixu a lahůdkou pro fajnšmekry. Aneb proč se zaobírat hranicemi hudebních stylů?!
2) Představte si něco mezi Těžkym Pokondrem a Maxim Turbulenc. Máte? No, tak tohle je přesně na druhé straně hudebního spektra! ;)
3) Coldcut jsem již viděl (a hlavně slyšel) na slovenském festivalu Pohoda, ale rád bych využil příležitosti vidět je i v Čechách, kde jsou poprvé. Nechat si je ujít v Praze je asi ostuda, ale tenhle týden je toho díky festivalu MOVE nějak mooooc! No, snad to zvládnu...
Aleš Borovan – Hospodářské noviny
1) Především zakladatelé úžasného labelu Ninja Tune.
2) Zajímavá a originální hudba.
3) Ano.
Michal Bureš – DJ Blue (Eclectica)
1) První muži na měsíci.
2) Povinná četba pro všechny, kteří tvrdí, že taneční elektronika nemá duši. Stejně tak pro ty, kteří si myslí, že není kam posouvat hranice klubového umění. Nejlepší projekt v oblasti propojení audiovizuálního umění
3) Ne, bohužel hraji jinde.
Marek Gregor – Time-In
1) Ten nejkoncentrovanější stylově rozmanitý koktejl současné londýnské elektroniky
2) Majitelé jednoho z nejprestižnějších labelů světa Ninja Tune
3) To bezesporu
Bela Nemeshegyi – Radio 1
1) Jsou to hudební i vizuální experimentátoři, kteří výrazně ovlivnili scénu nejen svojí tvorbou, ale i tím, že dali na vlastní značce Ninja Tune prostor a šanci řadě skvělých dalších autorů.
2) Dělají chytrou hudbu, která je někdy hodně experimentální, ale na poslední desce se v tomhle ohledu dost zklidnili, takže si myslím, že jejich středeční koncert rozhodně nebude jenom pro hudební fajnšmekry, ale taky pro lidi, kteří se s kapelou třeba ještě nějak blíž nesetkali.
3) Budu tam i se zvukovým zrcadlem.
Pavel Zelinka – Radio Akropolis
1) Dobrá kapela a dobrý label. Dlouhodobá záruka kvality.
2) Eklektický vizionářský mix všech kvalitních složek současné populární hudby, který ukazuje směrem dopředu.
3) Bohužel, protože pořádám Strahov Open Air (www.strahov-open-air.cz). Proč se to letos tak blbě sešlo?
Coldcut jsou letos velmi aktivní. Momentálně absolvují celosvětové turné, navíc v příštích dnech vydají DVD s videoklipy + CD Remixes svého letošního alba Sound Mirrors, které svou pestrostí a precizností nadchlo hudební příznivce. Zítřejší koncert tedy bude zcela jistě patřit k lahůdkám letošní klubové sezóny.
Vstupenky zakoupíte v předprodejích sítí Ticketpro a Ticketstream za 599,- Kč včetně všech poplatků, na místě pak za 690,- Kč.
Více info na:
www.coldcut.net
www.ninjatune.net
www.movefestival.eu
www.roxy.cz
Krátce před jejich dlouho očekávanou českou premiérou, pronikly na veřejnost informace o jejich chystaném DVD + CD Remixů jejich posledního, navýsost povedeného alba Sound Mirrors, které vydají koncem října.
Coldcut – Sound Mirrors Videos & Rremixes DVD+CD
Ninja Tune (30.10.2006)
Coldcut vždy fascinovali kombinací zvuku a obrazu, takže DVD verze Sound Mirrors (kritikami velmi dobře přijaté album) jim sedí jako ulitá. Ve spolupráci s freelance music video komisařem Vez Hoperem vyndali medium hudebního videa ze světa MTV a cheesy reklamy a vytvořili pravý opak - čistě umělecké vyjádření hudby.
Individuální video režiséři a umělci byli pozváni do projektu aby spojili svojí kreativitu s tracky ze Sound Mirrors a interpretovali vybranou skladbu svým unikátním způsobem. Nebylo žádné předem dané zadání, pouze aby Coldcut, pokud to bude možné, vůbec nezasahovali do jejich práce.
Výsledek je zarážející, diverzní kolekce unikátních a velmi kreativních hudebních video tracků, natočených známými i naprosto neznámými režiséry .
"Tohle byl opravdu vzrušující projekt", komentuje Jon More. "Přenechat vše čistě na video režisérech byl trochu krok do prázdna, ale jak je vidět, vyplatilo se to. Myslím, že brát režiséry stejně jako umělce, ne jako někoho koho si najmete na práci, dělá výsledek mnohem silnější a podstatně unikátnější."
Matt Black dodává "Tyhle videa jsou hodně vypovídající, vizuální ozvěny naší hudby viděné skrze oči a uši režisérů co s námi spolupracují. Jejich reakce na naší tvorbu jsou pro nás důležitý feedback, protože nám to poodkreje i naše vlastní motivace a myšlenky, které jsme dali do Sound Mirrors. Můžeme vzít tuhle práci a elementy zakomponovat do naší AV show. Technologie a podstata DIY se rychle propojují a mění svět popové reklamy. Chceme aby toto DVD reprezentovalo přesně tuhle myšlenku: výzva předefinovat nejenom vztah umělců a nahrávacích společností, ale formu jako takovou."
Druhá strana releasu je audio CD kolekce remixů singlů ze Sound Mirrors. Tracky otočené naruby od kamarádů z labelu (Spank Rock, Qemists, Kentaro and Daedelus) jmen jako Lemon Jelly and Tiga, plus Switch/Solid Groove a Sway. Mimo jiné obsahuje bonus track The State We’re In a Coldcut klasiku People Hold On.
Mít toto DVD + CD remixů je povinnost pro všechny Coldcut fanoušky, stejně jako návštěva jejich prvního vystoupení v ČR.
DVD Tracklisting (options for play all / individual etc)
1. True Skool - (Directed by Clay Lipsky)
2. Just For The Kick (Smuggling Peanuts)
3. Walk A Mile In My Shoes (Clay Lipsky)
4. Mr Nichols (Andres Riiser)
5. A Whistle & A Prayer (Woof Wan-Bau)
6. Everything Is Under Control (Oscar Wright)
7. Aid Dealer (Ocean Monsters)
8. This Island Earth (Joel Trussell)
9. Colours The Soul (Diane Harris)
10. Sound Mirrors (Up The Resolution)
11. The State We're In (Ne-O)
CD Tracklisting
True Skool (Spank Rock BBC Soundsystem remix)
Everything is Under Control (Coldcut Theory 0.1)
Everything is Under Control (Qemists remix)
True Skool (Sway Remix)
Man In A Garage (Snap Ant version)
Everything Is Under Contol (DJ Kentaro remix)
True Skool (Switch remix)
People Hold On (Casuals remix)
Walk a Mile in My Shoes (Tiga remix)
Everything is Under Control (Solid Groove Dub Mix)
The State We're In (Coldcut Bassass mix)
Man In A Garage (Nick Franglen Lemon Jelly remix)
Man In A Garage (Daedelus Hydraulic remix)
Walk a Mile in My Shoes (Henrik Schwarz remix)
Recenzi jejich posledního alba Sound Mirrors si můžete přečíst zde.
Vstupenky zakoupíte v předprodejích sítí Ticketpro a Ticketstream za 599,- Kč včetně všech poplatků, na místě pak za 690,- Kč.
Více info:
www.coldcut.net
www.ninjatune.net
www.movefestival.eu
www.roxy.cz
www.dsmacku.com
Profil Coldcut (Jonathan More a Matt Black)
Většina lidí, kteří nastoupí do hudebního světa, se pár let věnuje tomu samému, načež pomalu upadne v zapomnění. Zbytek života pak pobírají tantiémy a příležitostně vytvářejí nová hudební uskupení, se kterými vyrážejí na turné upomínající na někdejší slávu. Na životopisy těchto hudebníků není potřeba moc papíru – většinu z nás golf a rekreační rybolov zase do té míry nezajímá. S hudebníky z Coldcut je ale ten problém, že i když na scéně platí za veterány, pořád se chovají jako dvě nezbedná děcka. Takže pouhý zběžný pohled na šíři jejich aktivit může vypadat jako dlouhá kapitola z tlusté knihy.
Bývalý učitel výtvarné výchovy Jonathan More a počítačový programátor Matt Black se potkali v polovině osmdesátých let. Oba dva si budovali dýdžejskou kariéru na rodící se neobvyklé groove/warehouse party scéně. Jon měl vlastní pořad na tehdy ještě pirátské stanici Kiss FM a pracoval v Reckless Reckords v londýnské čtvrti West End. Tam taky prodal Mattovi pirátskou kopii skladby „Across the Tracks“ od Maceo&the Macks. Matt se za ním zastavil hned další den a přinesl „Say Kids, What Time Is It?“ a navrhl mu, že by na skladbě mohli pracovat společně. Než v roce 1987 vyšel jejich debutový singl „Say Kids…“, vůbec první na samplech postavená nahrávka vydaná ve Spojeném království, dopomohl Jon Mattovi k práci na Kiss FM a společně rozjeli show „Solid Steel“. Tato show se vysílá dodnes. Ve stejném roce dali Coldcut význam slovu remix, když udělali nové aranžmá ke skladbě Erica B and Rakim „Paid in Full“. Způsob, jakým vystříhali a nově využili vokál izraelské zpěvačky Ofra Hazy, se stal světovou klasikou. V roce 1990 získali Coldcut za svou originalitu ocenění Producenti roku. Jejich debutové album „What´s That Noise“ získalo druhou cenu.
Na nápad založit si vlastní nezávislý label přišli v Japonsku. „Objevili jsme knihu o nindžech, kteří si stavěli neuvěřitelné domy plné tajných propadlišť, díky kterým mohli zmizet a objevit se zase někde jinde. Celé to stálo na rafinovanosti a utajované totožnosti.“ Měli plné zuby mocnářské marketingové politiky velkých nahrávacích společností a tato nindžovská filozofie je oslovila. V roce 1993 nahráli společně s Big Boys album „Philosophy“ a vrhli se do budování labelu Ninja Tune. Před tím ovšem ještě stihli vyprodukovat ambientní cover verzi „Autumn Leaves“, která nastartovala éru posluchačsky nenáročné muziky.
Historie Ninja Tunes je dobře známá a vydala by na samostatnou kapitolu. Zmiňme tedy jen to, že se tato organizace vypracovala na jedno z čelních nezávislých hudebních vydavatelství devadesátých let a že poskytla útočiště široké škále projektů od Mr Scruff přes Cinematic Orchestra, Herbaliser, Kid Koala až po Vagon Christ, zatímco pod později založenou značkou Big Dada zakotvili třeba Roots Manuva a Ty.
Dva DJ´s, kteří věří, že celý svět lze rozstříhat a znovu slepit dohromady, říkají: „Mícháme věci v tom největším možném záběru činností.“ Jejich nindžovský label se v průběhu devadesátých let rozrostl o směsici dalších aktivit, například klub Stealth (v roce 1996 získal ocenění Klub roku od NME, The Face a Mixmagu) nebo ve své době ojedinělý website Pipe, který v roce 1995 rozjeli sami Coldcut či nejrůznější multimediální experimenty, na kterých pracovali s Robem Pepperellem coby Hexem. Možnosti digitálního věku Coldcut nadchli, takže spolu s Hexem začali vyvíjet hračky a výtvarné projekty, k nimž patří třeba počítačová hra „Top Banana“, instalace „Generator“ pro Galeriii moderního umění v Glasgow nebo „Synopticon“ vystavovaný na zásadní výstavě JAM v londýnské galerii Barbican.
Po celou dobu, co během první poloviny devadesátých let realizovali různorodou škálu avantgardních projektů, pracovali Coldcut neúnavně na přípravě vlastního hudebního nástupu. V roce 1997 vystřelili do světa z vlastního labelu čtvrté album pod názvem „Let Us Play“. Na albu spolupracovali například s výrazně politickým bývalým členem Dead Kennedys Jello Biafrou, legendárním funkovým bubeníkem Bernardem Purdiem, básnířkou Salenou Salivou nebo se Steinskim, jednou z jejich největších inspirací. Album i klasický singl „More Beats and Pieces“ se umístily na UK Top 40. Stejně důležitá jako umění pro ně byla politika – na skladbách jako „Timber“ nebo „Atomic Moog 3000“ propagovali ekologickou, protiautoritářskou vizi zaměřenou proti velkým korporacím, která se prakticky projevila na neutuchajícím zájmu formace interaktivně spolupracovat s publikem.
Současně Coldcut i nadále vystupovali každou sobotu na rádiu Kiss se svým pořadem „Solid Steel“, v němž pouštěli svůj tradiční pelmel, a sbírali jedno ocenění za druhým, kupříkladu Sony Award za Nejlepší pořad profesionálů. Tato činnost pak vyvrcholila vydáním alba mixů „Journeys by DJ – 70 Minutes of Madness“. Kritici o něm pěli chválu a časopis Jockey Slut jej v roce 1998 vyhlásil Nejlepší kompilací všech dob. V roce 2000 už začala být produkce na rádiu Kiss pro Blacka a Morea příliš komerční a tak svůj pořad přestěhovali na BBC London live. Jejich hlavním cílem ovšem bylo profilovat svoji show jako internetové rádio.
Už před vydáním alba „Let Us Play“ razil Matt Black cestu
VJ-ingu na nejrůznějších parties v klubech jako byly legendární Telepathic Fish, Sabresonic a The Big Chill. Prvním hmatatelným výsledkem této fúze poslechu s videem byla CD-Romka, která byla k albu připojená jako bezplatný bonus. Avšak teprve když Coldcut vyrazili na turné propagující desku si začalo jejich publikum uvědomovat, co mají skutečně za lubem. Coldcut chtěli svou práci předvádět živě, a proto vymysleli svůj vlastní VJ-ingový software nazvaný VJamm, který jim umožňoval přímo na scéně pouštět celé audiovizuální treky. Díky softwaru mohli skrečovat a improvizovat s vizuální stopou stejně snadno, jako s audiem, a jejich publikum tahle novota doslova rozsekala.
Dvojice tuhle show nazvala CCTV a vystoupila s ní na všech velkých festivalech, například na Sonaru v Barceloně, na Jazzovém festivalu v Montreaux, v Glastonbury ve Stanu s taneční hudbou, v Roskilde, v Queen Elizabeth Hall (jako součást vystoupení Johna Peela Meltdown), na zahajovacím večírku remixového projektu Steva Reicha v New Yorku a na filmovém festivalu Dark Light v Dublinu. John Peel je shodou okolností skalní fanoušek Coldcut, takže kromě toho, že s ním vystupovali na jeho třech Sessions si je také zvolil jako DJ´s do vzpomínkového pořadu o své maličkosti odvysílaného na BBC v loňském roce.
V roce 1999 vyšlo remixové album „Let Us Play“, na kterém kromě jiných hostovali Cornelius, Carl Craig, Shut U pand Dance nebo Ryuchi Sakamoto. Daleko důležitější však byla skutečnost, že součástí alba bylo i bezplatné CD s programem Vjamm, který v té době zrovna přestal být součástí stálé expozice Sálu s interaktivními hrami v Americkém muzeu pohyblivých obrázků.
Politické názory Coldcut přišly znovu na přetřes v roce 2001. Dvojice načasovala vydání svého nového alba „Revolution“ tak, aby se v obchodech objevilo současně s všeobecnými volbami v Británii. Matt Black desku charakterizoval jako „oslavu/odsouzení politiky Spojeného království a voleb v roce 2001; audiovizuální mejdanové politické vysílání, které vaše oblíbené nepřátelé rozčtvrtí nad kouřícím punkově djunglovým (tingltanglovým?) dupákem“. Následovala kampaň provozovaná ze střechy kruťáckého double-deckeru, který objížděl čtvrť Westminster v Londýně se Svobodnou brightonskou stranou a Bobovou církví na palubě. Kromě jiného to přivedlo americké aktivisty na myšlenku požádat Coldcut, aby se zapojili do jejich projektu u příležitosti prezidentských voleb v USA v roce 2004. Internetová adresa revusa.net umožňovala návštěvníkem stáhnout si více než 12 gigabytů filmových záznamů z americké politické scény za posledních 40 let. Ty se pak daly sestříhat do rytmu skladby Coldcut. Na závěr z toho vznikla skladba Coldcut vs. TV Sheriff „World of Evil“, která se dočkala značné publicity a kupodivu ji celkem pravidelně pouštěli na MTV.
Kromě taháků, které recenzovala ústřední periodika, se Coldcut věnují i méně proklamované, undergroundové činnosti. Ze studia Spacelab v Londýně vysílají piratetv.net, který sledují diváci na celém světě a kde se poprvé objevilo tzv. „guerilla netcasting“. Jako zvláštní hosty přivítala stanice třeba Radiohead nebo Surveillance Camera Players. Z úplně jiného soudku je vzdělávací činnost kterou provozují na vjs.net. Matt se také výrazně angažuje na nowthemovie.org, kde se lidé z celého světa snaží sestavit dokumentární film ve stylu „Sans Soleil“ nebo „Baraka“ za užití záznamů, které sami dodávají.
A také umělecké projekty frčí dál. Gridio, což je společný projekt Coldcut a Headspace, je „interaktivně reagující prostředí“, které si prapůvodně objednalo Centrum George Pompidou v Paříži a následně putovalo po celé Evropě. V minulém roce se Coldcut podíleli na rozhlasové hře věhlasného mladého dramatika Hari Kunzrua pro BBC 3 (shodou okolností rovněž nazvané „Sound Mirrors“). Spolupráce s Britským antarktickým výzkumným ústavem vyústila ve vznik krátkého filmu nazvaného „Wavejammer“.
A souběžně se všemi těmito aktivitami čile pokračuje i jejich mixovací a producentská činnost. Díky svému dlouhodobému kreditu a také šíři záběru dokázali takové věci jako například přepracovat ústřední melodii k britskému sci-fi seriálu Dr Who, skladby Herbieho Hancocka nebo treky z Trojan Catalogue. Vrátili se na Meltdown Festival na jižním břehu Londýna a vystoupili tam v živém dubovém audiovizuálním vystoupení s Lee „Scratch“ Perrym, Mad Professorem a Headspace. A na svou novou desku se jim podařilo přilákat tak rozličné muzikanty jakými jsou Jon Spencer, Robert Owens, Saul Williams, Soweto Kinch a Roots Manuva. Ani po dvaceti letech kariéry na čele hudebních žebříčků nepřestali cizelovat a vylepšovat svou hudbu a styl, takže právem mohou říct, že tato deska je skutečně zatím ta nejlepší, nejsoučasnější, stejně občerstvující jako když kdysi začínali. Není vyloučeno, že zůstali mistry ve svém oboru díky tomu, že nikdy nepřestali být nezbednými dětmi. Kdo ví? Záleží jedině na tom, že mistři jsou zpátky.
Pražský klub Roxy zažije klubovou událost letošního podzimu! V rámci druhého ročníku "městského festivalu" MOVE, který se odehraje v klubech Abaton, Corss, Matrix, Palác Akropolis, Rock Café a Roxy v týdnu 9. - 14. října, do Česka zavítají poprvé dva pánové se jmény Jonathan More and Matt Black.
Pro ty, kterým tato dvě anglická civilní jména nic neříkají prozradíme, že se za nimi skrývá britské dýdžejské duo s názvem Coldcut, které již více než 20 let patří k tomu nejzásadnějšímu na klubové scéně. Jonathan More a Matt Black, kteří jsou mimo jiné zakladatelé renomovaného labelu Ninja Tune, vydali ke konci loňského roku po osmi letech půstu kritiky vychvalovanou desku Sound Mirrors, se kterou letos brázdí evropské kluby a letní festivaly. Vystoupení Coldcut jsou vždy plné energie a neotřelých hudebních nápadů, dokonalých po zvukové i vizuální stránce. Jejich nelehce zařaditelná hudba oplývá především d'n'b prvky cinknutými hip-hopem, r'n'b, dubem, technem a abstraktními vlnami. Při jejich pražském vystoupení se můžeme těšit i na několik jejich hostů.
Coldcut bio
Coldcut tvoří dvojice DJs - bývalý učitel Jonathan More a programátor Matt Black, kteří se spojili v půlce osmdesátých let minulého století. V pirátském rádiu Kiss FM dělal tehdy Jonathan redaktora a současně spolupracoval s vydavatelstvím Reckless Records, kde vydával i Mattův titul. Do rádia pomohl i Marttovi a spolu uvedli pořad "Solid Steel", ktorý funguje dodnes. Nejprve se věnovali remixům skladeb jiných interpretů (Eric B & Rakim, Ofra Haza, Lisa Stansfield) a „cut-n-paste“ produkci, kde "lepili" i zdánlivě nespojitelné samply. V roce 1988 vydali debut What’s That Noise (Ahead of Our Time, 1988), následně v roce 1990 byli BPI ocenění jako producenti roku. Jejich produkce bývá označovaná jako undergroundový hip-hop s bohatým využitím elektronických samplů a jeho instrumentální složka se později stala základem pro směr označovaný jako trip-hop.
To už začínali uvažovat o vlastním labelu a myšlenka dostala jasné obrysy během jejich pobytu v Japonsku, kde natrefili na knížku o ninjech: "Uchvátilo nás, jak si ninjové vytvořili úkryt a z čista jasna se objevili na jiném místě. Právě ta tajemná a skrytá identita nám učarovala."
V roce 1990 tak přišlo na svět Ninja Tune - z dnešního pohledu jedno z nejvýznamnějších vydavatelství finančně, distribučně i dramaturgicky nezávislých od nadnárodních vydavatelských mamutů. Black & More se tehdy věnovali hlavně produkci a remixům, ambientní coververze nesmrtelného jazzového standardu Autumn Leaves posunula do nových sfér hudbu zvanou jako "easy listening". Významným přínosem hlavně pro trip-hop se stala čtyřdílná kolekce DJ Fooda – Jazz Brakes. Na značce Ninja Tune Coldcut pod vlastním jménem debutovali až albem Cold Krush Cuts, což byl mix album společně s DJs Foodem a Krushem.
Až do té doby byl jediným regulárním studiovým "ninjovským" albem nesmrtelný Let Us Play (1997). Spolupracovali na něm například s nesmrtelnou punkovou legendou Jellom Biafrom (Dead Kennedys), funkovým bubeníkem Bernardom Purdiem, poetkou jménem Salena Saliva, či jednou z jejich největších inspirací jménem Steinski. Antiglobalistické a ekologické texty spolu s nesmrtelnými skladbami jako Timber (spolu s Hexstatic), Atomic Moog 2000 nebo More Beats & Pieces učinili z alba jeden z nejvýznamnějších počinů elektronické hudby v 90. let. Remixová kolekce Let Us Replay (1999) přinesla nový pohlad na skladby prostředníctvím remixérů jako například Cornelius, Carl Craig, či Ryuchi Sakamoto.
Matt Black byl také jedním z průkopníků VJ-ingu – spojení živého hraní s vizualizovanou projekcí. I mix album Journeys By DJ - 70 Minutes of Madness (2002), kde namixovali 35-trackovou kolekci svých oblíbených skladeb, patří ve svém žánru ke zlatému fondu.
Coldcut mezitím hráli po festivalech najrozmanitějších žánrů – od Sonaru v Barceloně, legendárního jazzového festivalu Montreux až po mamutí open-air festivaly jako Glastonbury, či Roskilde. Přitom se často angažovali v politice – měli lidem co říct i při amerických a britských volbách – při té příležitosti vznikl i remake skladby Re:volution (2001). Do toho další kooperace, televizní a rozhlasové relace, ale z hlediska vydávání vlastních alb se na delší čas odmlčeli. Až tento rok doplnili svoju diskografii albem Sound Mirrors (2006), na jehož natáčení si pozvali hosty jako Jon Spencer (Blues Explosion), Roots Manuva, Robert Owens, Soweto Kinch a další. Nadžánrová kolekce dvanácti skladeb nenechá nikoho na pochybách, že Coldcut jsou stále tady a že je potřeba s nimi počítat. Na jejich vystoupení v Roxy se můžeme těšit na výbornou show, kde z aktuálního alba zcela jistě nebude chybět ani jejich energický pilotní singl Everything Is Under Control.
Recenzi jejich posledního alba Sound Mirrors si můžete přečíst zde.
Vstupenky zakoupíte od úterý 29. srpna 2006 v předprodejích sítí Ticketpro a Ticketstream za 599,- Kč včetně všech poplatků, na místě pak za 690,- Kč.
Více info na www.coldcut.net, www.ninjatune.net, www.movefestival.eu a www.roxy.cz